Så jävla trött på okunniga människor

Jag är oerhört frustrerad just nu. Så himla mycket rasism på facebook, människor utan respekt. Jag spyr.. Alla får ha åsikter och kommentra så som de känner så länge man inte diskrimenerar eller hoppar på folkgrupp. Det är faktiskt med i lag .
Jag blir så oerhört ledsen att vi svenskar beter oss så dåligt unga som äldre!
De finns självklart hemska männisikor men de finns de över allt inte sant?
varför skrivs det inte ofta om svenskarna som åker till t.ex thailand och köper sex . De köper inte bara sex utan de köper av små barn. Det är fruktansvärt, men jag dömer inte alla svenskar jag drar inte alla svenskar över en knat och säger att de är pedofiler etc.
Jag är halv svensk och halv spanjorska & jag tycker att de är underbart att kombinera två kulturer. Man ser saker på andra sätt, självklart har jag blivit bemöt otrevligt på vagn och buss. Men de är okunniga personer som uttrycker sig på detta sättet. Jag bryr mig inte om vilka som tar åt sig utan jag tycker snarare synd om er.
Om du är svensk borde du tänka på va gubbar å tanter gör i thailand indonesien & afrika ...
Inte nog med detta nu ska jag fan skriva av mig. Jag är riktigt arg..
Jag personligen hatar när icke invandrare dvs svenskar i detta fall säger att ALLA invandrar män slår sina kvinnor.. WFT MAN jag är tillsammans med världen underbaraste turk i världen, han har aldrig höjt sin hand mot mig . Men sen finns de självklart män med icke svensk bakgrund som slår sina kvinnor.
Men vänta nu i svenska familjer ? De är många SVENSKA män som slår sina SVENSKA kvinnor och det är lika hemskt! Ingen av dessa kvinnor som blir slagna hemma har bett om det eller valt det själva??
Hos mig där mamsen är svensk och pappa är spanjor sker inget sådant.
Det sker mycket bakom stängda dörrar, men man kan inte döma alla människor utifrån vad man har hört om en. Tycker det är tragiskt. Sedan finns de även män som blir slagna av sina kvinnor men det uppmärksammas inte media det finns män som utsätts för våldtäkt och det är lika hemskt som när en kvinna utsätts för det.
Nu har jag lugnat ner mig skrivit av mig dax att försöka plugga.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Jaa, visst var dem! Tack så mycket :)

2012-03-19 @ 21:36:18
URL: http://maandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0