Nu blir de jobb

(bild tagen på google
sorry för denna väldigt oaktiva period men de har hänt föör mycket runt om men förhoppningsvis blir det ändring på detta och endel redogörelser kanske kommer 
Idag blir de jobb tills i kväll på aeroseum )
Och i morgon blir de jobb på café kardemumma  men har lagt in lite tidsinställda inlägg iaf :)

Undrar om det finns någon vänlig själ som har lust att hjälpa lilla mig med en ny header lr/och design  för som ni ser behövs det och jag är helt handikappad när det gäller sånt tyvärr

Här i göteborg så har solen äntligen kommit fram efter att ha varit borta ett bra tag så nu hoppas jag att ni får en otroligt skön lördag
Nää nu får jag springa iväg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0